بررسی استراتژي سه جانبه

چكيده مديران، مشاوران و كارشناسان برنامه ريز، همواره در جست وجوي روشهاي موثرتري براي تدوين استراتژي هستند. روشهايي كه در صورت به كارگيري، نتايج بهتر و ملموس تري را به همراه داشته باشد. اين جست وجو از سوي محققان، انديشمندان و مراكز آكادميك، باارائه مستمر الگوهاي تازه و تكامل يافته تري پشتيباني مــــي شود. اين مقاله روش جديدي را براي تدوين استراتژي معرفي مي كند؛ استراتژي سه جانبه با گردآوري و تلفيق اطلاعات مربوط به بازار، رقيب و سازمان، ابتدا حوزه اثربخ .

دریافت فایل


ارزان کده استراتژي ,جانبه ,تدوين استراتژي ,براي تدوين ,بررسی استراتژي ,براي تدوين استراتژي منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Salamati چت باز خبر و تصاویر هنرمندان ماهساچ آموزش کامپیوتر سازمان اسکی آزاد دبیرستان انرژی اتمی مشهد بهترین سایت دانلود آهنگ جدید شاد